منتدياات فـــــجــــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
admin
admin
Admin

اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!! Empty
مُساهمةموضوع: اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!   اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!! Emptyالإثنين أكتوبر 13, 2008 11:36 am

1- لو كنت في مظاهرة ماهي العبارة التي تهتف بها ولمن تهتف !!

2-من تكون الانثى التي تقف امامها ضعيفاً . ( ولا حدا يقول امي )

3-عندما تكون معجبا بها .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبها !!

4- هل تتزوج من تحبها .. ام تحب من تتزوجها !! وايهما تراه اجمل ؟

5- ايهما اجمل المراة في الواقع ام في الخيال!!

6- هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب انثى .. وهل وصلت بقلبها !!

7 - هل لحشمة الملابس دور في احترام الفتاة ام انها قناع زائف لدى بعض البنات...؟؟

8 - مامدى تاثير اصدقاؤك على طباعك وشخصيتك...؟؟

9-لماذا اخترت لقبك بالمنتدى وما يحتويه هذا اللقب؟؟

10- صديقك لك يشك في خيانة زوجتة له ويطلب منك مراقبتها او التعرض لها بطريقة او بأخرى لكشفها

1- توافق بكل ممنونيه

2- لا توافق البته

3- شيء آخر " وياريت الشئ الاخر تقوله لنا عشان نستفيد "

11- لو كانت مديرتك في الوظيفة امراة .. بماذا تهمس لها في كل صباح!!

12-تهتم بالعطور؟؟وما هو عطرك المفضل؟؟

13-ماذا تفضل ان يكون لبس الصبايا؟؟

14-بتابع الموضة؟؟شو اخر صرعة من الموضة اليوم؟؟وكيف طريقة لبسك سبورت ولا عادي؟؟

15_رأيك بالاسئلة وبالموضوع؟؟
https://5fa5.yoo7.com
صقر فلسطين
admin
admin
صقر فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!   اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!! Emptyالإثنين أكتوبر 13, 2008 3:54 pm

وين المواضيع تعونى مين الى حدفهن يا نمس
الـجـن
admin
admin
الـجـن

مُساهمةموضوع: رد: اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!   اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!! Emptyالثلاثاء أكتوبر 14, 2008 5:43 am

1- لو كنت في مظاهرة ماهي العبارة التي تهتف بها ولمن تهتف !!
مش هقول حاجه ولا ههتف لحد لانى مش بمشى فى مظاهرات أساساّ
2-من تكون الانثى التي تقف امامها ضعيفاً . ( ولا حدا يقول امي )
مفيش انثى تخلينى واقف ضعيف مش تكبر والله بس لانى عمرى ماحصلى موقف من ده خالص وان شاء المولى مش هيحصل لانى مش بسمح انى اكون فى موقف ذى ده
3-عندما تكون معجبا بها .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبها !!
المشكله الكبرى بقى انى مبعرفش الاقى طريقه عشان اوصل لقلبها فبتلهى على عينى وكأنى مشوفتش حاجه حتى لو اعجيب بيها بيكون من بعيد لبعيد وخلاص اعمل ايه يعنى هقطع نفسى بريح دماغى وخلاص وقدر انه محصلش
4- هل تتزوج من تحبها .. ام تحب من تتزوجها !! وايهما تراه اجمل ؟
على الرغم انى مش فاهم السؤال أو بمعنى أصح ان السؤال ده مش على مزاجى بس أقدر اقولك انى مش هعرف ارد على السؤال ده لانى لست من المحبين او العاشقين ولكن انا من المجروحين بسبب الحب اللى الناس موهومه بيه معذره بقى انا اللى فى قلبى على لسانى مبعرفش اذوق الكلام بس احب وفى الاخر اتصدم يبقى مش عاز لا احب ولا اتحب بلا وجع قلب
5- ايهما اجمل المراة في الواقع ام في الخيال!!
من رأيي ان الخيال احسن على الاقل انى هبعقى عايش فى الوهم حتى لو اتصدمت هيبقى فى الخيال والصدمه هتكون خفيفه او دون تأثير أما فى الواقع الصدمه هتبقى كبيره ومش عارف ممكن الواحد يوصل بسببها لفين يمكن على الصرايا الصفرا او الغيبوبه اللى بالكم فيها .... الخ وحصلت قدامى قبل كده واعرف ناس حصلها كده وربنا يصلح الحال للجميع
6- هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب انثى .. وهل وصلت بقلبها !!
ياااااااااه حصل وعملت اللى مايتعمل عشان اوصل وفى النهايه مالاقيت الا الفشل وحسيت انى أساس مينفعش أحارب لانى من الاخر كنت بحارب وعارف انى خسران خسران عشان اللى بيحارب ويوصل حلبيبته ده كلام مش بنشوفه الا فى الافلام والمسلسلات ودنيا التهيقات
7 - هل لحشمة الملابس دور في احترام الفتاة ام انها قناع زائف لدى بعض البنات...؟؟
طبعا الحشمه مطلوبه والتدين كمان فى هذا الزمن الملىء بالذئاب المفترسه ولكن مش كل اللى متحشمين يبقى متدينين وبعدين انا بشوف عجايب الواحده ياخويا من دول لا بسه طرحه ومحتشمه من فوق ومن تحت مكبوبه البناطيل المحذقه والملزقه والجيبه الديقه اللى بتجسد العوره ياشيخ بلا كلام فاضى الا من رحم ربى طبعا نسأل الله العفو والعافيه والستر
8 - مامدى تاثير اصدقاؤك على طباعك وشخصيتك...؟؟
الحمد لله رب العالمين انا محبوب بين أصحابى وبينا كل احترام لان المحبه مابتشترى زى ماانتم عارفين دى من نعمه من ربنا سبحانه وتعالى يارب حبب فيا خلقك كمان وكمان
9-لماذا اخترت لقبك بالمنتدى وما يحتويه هذا اللقب؟؟
اللقب ده بقى حكايته حكايه بس كل أصحابى بينادون بها الاسم حتى اهلى وأقاربى لكن معذره احب احتفظ بسر هذا اللقب وأظن من حقى انى ماقولش ارجو المعذره
10- صديقك لك يشك في خيانة زوجتة له ويطلب منك مراقبتها او التعرض لها بطريقة او بأخرى لكشفها

1- توافق بكل ممنونيه

2- لا توافق البته

3- شيء آخر " وياريت الشئ الاخر تقوله لنا عشان نستفيد "
يااااااه الموقف ده فكرنى بأغنيه للاستاذ رمضان البرنس بتقول قوليلى ياخاينه ليه الشيطان وزك وبسرعه كل عقلك هتقولى مظلومه من الحب محرومه .... ماعلينا طبعا مش هوافق مش هينفع انا لكن أكيد هتصرف واشوفله حل تانى يعنى ممكن واحده هيا اللى تقوم بالقصه دى أفضل منى يعنى واحده صحبتها او قريبتها انما راجل متهيقلى تبقى بايخه وكلها سخيف
11- لو كانت مديرتك في الوظيفة امراة .. بماذا تهمس لها في كل صباح!!
ياسلام هقولها ياصباح الجمال والرقه والاحساس الجن بيصبح وبيرسل احلى باقه ورد معطره لمديرتنا السكره
12-تهتم بالعطور؟؟وما هو عطرك المفضل؟؟
احب العطور طبعا بس المشكله يعنى ان مش بفهم فى الانواع وكده لانى كل شويه ادهن نوع مختلف يعنى اسكلبشر، كيلك فلاور، رومبه ، وغيره وسوره لو كان فى نوع حريمى ولا حاجه يعنى دول الاسماء اللى انا اعرفها المهم انى بدهن وخلاص نوع ايه بقى مش مهم اى حاجه والسلام
13-ماذا تفضل ان يكون لبس الصبايا؟؟
مافى احسن من الزى الاسلامى طبعا بس عشان محدش يقول عليا معقد من الاخر كده افضل اللى تتقى الله فى لبسها وفى نفسها وربنا يهدى الجميع
14-بتابع الموضة؟؟شو اخر صرعة من الموضة اليوم؟؟وكيف طريقة لبسك سبورت ولا عادي؟؟
بصراحه لاء مو مهتم .. وطريقة لبسى عاديه بمعنى ان بلبس اللى يناسبنى ويليق عليا ويناسب سنى ووضعى وشكلى ومش مهم يعجب الناس المهم يعجبنى انا واكون مقتنع بيه
15_رأيك بالاسئلة وبالموضوع؟؟
أسئله ظريفه وخفيفه وموضع جميل وبعدين كفايه انك انت اللى كاتبه اوعى تقول عليا منافق انت عارف غلاوتك عندى

وفى النهايه احب أقول محدش يزعل منى ياجماعه ولا من طريقة كلامى سبق وقلت انى مابعرف أذوق الكلام واللى بيجى على لسانى بقوله يمكن اكون بلدى شويه او كلامى مو مناسب للغة العصر يعنى الكلام الفارغ اللى انتم عارفينه هاى وقشطه يامان وبيس يامان وغيره وغيره من الكلام التافه ده يعنى بعرف اقوله بس متهيقلى مينفعش يتقال هنا وبعدين لما بتكلم الكلام ده بحس بالتفاهه
صقر فلسطين
admin
admin
صقر فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!   اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!! Emptyالأربعاء أكتوبر 15, 2008 1:50 pm

موضوع رائع جدا

اسئله خاصة للشباب بس (البنات بس اقرائو طبعا ما تجاوبو)!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» للشباب الجادين فكرة عمل مشروع جماعي
» أسباب حب البنات للشوكولا!!!